PLAYA: Playačinke & vroča čokolada z aronijo

PLAYA: Playačinke & vroča čokolada z aronijo

V Playi, enem najbolj trendi ljubljanskih lokalov, na meniju vsakih nekaj mesecev najdete novosti. Ves čas se namreč trudijo, da gostom omogočajo preizkušanje novosti in v svojo ponudbo vpeljujejo sveže trende, po katerih ljudje sprašujejo. Tako se je na meniju znašla tudi aronija v dveh različicah – vroči čokoladi in »playačinkah«. Pogovarjali smo se z vodjo lokala, Blažem.

 

Blaž, kot vodja Playe ves čas v ponudbo vključuješ novosti – da gostom ni nikoli dolgčas. Med vso ponudbo se najde tudi Aa aronija. Nam zaupaš, v katerih izdelkih jo uporabljate? 

Tako je, radovednosti strank je treba ustreči, zato so novosti pravzaprav naša stalnica. Aronijo smo dodali v dva izdelka na meniju – v belo vročo čokolado, ki ji dodamo aronija nadev; in v naše slavne »playačinke« - palačinke torej. Ne gre za običajne palačinke, saj je porcija kar velika in si jo gost lahko privošči za nasitno malico. Aronijo vključujemo v proteinske palačinke, narejene s skuto, whey proteini in aronija prelivom.

 

Kako pa so gostje sprejeli aronijo in ali jo sploh poznajo?

Gostje se vedno delijo na dve skupini – na tiste, ki določeno novost, okus ali sestavino že poznajo; ter na tiste, ki prvič slišijo zanjo. Tisti, ki aronijo že poznajo, jim je naša ponudba zanimiva in radi naročajo vročo čokolado in palačinke z dodatkom aronije. Pri drugih, ki pa tega sadeža še ne poznajo, napredujemo počasi, a vztrajno. Slovenci smo pač narod, ki potrebuje malce več časa in potrpežljivosti, da sprejme novosti, sploh pa v kulinariki.

 

S čim so tebe prepričali izdelki Aa aronija, da si se jih odločil vpeljati v redno ponudbo enega najbolj priljubljenih ljubljanskih lokalov?

Za začetek rad preizkušam novosti. Lokal, kot je Playa pa sploh mora biti v koraku s trendi in svojim obiskovalcem ponujati nekaj novega, drugačnega. Obenem je aronija pri nas še precej »neraziskana«, kar pomeni, da imamo precej proste roke pri ustvarjanju z njo in v iskanju kombinacij okusov. Seveda pa je izredno pomembno dejstvo tudi, da so Aa aronija izdelki dejansko končni izdelki – nadev in preliv sta za gostinca odlična izbira, saj ju ni treba predelovati ali spreminjati. S tem se izognemo nepotrebnim in zamudnim predpripravam, gostu pa postrežemo vedno sveže pripravljen napitek ali jed z dodatkom aronije.

 

Zagotovo me je prepričala celota Aa aronija izdelkov. Všeč mi je okus, poznam blagodejne lastnosti aronije na človekovo počutje in dobro se obnaša v kombinacijah, ki smo si jih zamislili. Gre torej za »win-win« situacijo. Preden smo izdelke iz aronije vkomponirali v ponudbo, sem jih dal preizkusiti tudi osebju in več ljudem. Delam namreč po principu mnenja več ljudi, saj okus zgolj enega človeka ne more biti merilo. Aronija je bila všeč tako meni, kot ostalim »preizkuševalcem«, zato je bila odločitev lahka in jasna – aronija gre na meni!

 

Ponudbo prilagajate tudi letnemu času. Si gostje v poletni sezoni lahko obetajo kakšen cocktail ali limonado z aronijo?

Seveda. Poleti se da ogromno ustvarjati z napitki in komaj že čakamo, da preizkusimo še potencial, ki ga ima matični sok aronije.

 

Kot barman, ki obožuje pripravo cocktailov, imaš zagotvo tudi »nos« ali bolje rečeno brbončice za kombinacijo okusov. V kakšnih kombinacijah okusov meniš, da se aronija najbolj obnese, ne da bi jo druge sestavine prekrile?

Ne me držati za besedo, saj bom zdaj govoril »na pamet«. Preden bom v ponudbo dal nove napitke in cocktaile z aronijo, bom seveda različne kombinacije moral preizkusiti. Torej, takole iz glave, pa lahko rečem, da bi se verjetno dobro obnesla s citrusi in alkoholno bazo (recimo vodko, ki je nevtralna in ne bi prekrila okusa aronije). Nikakor je ne mislim kombinirati z drugimi sokovi, saj želim ohranjati pristne okuse. V cocktailu bi jo tako namesto s sokom raje kombiniral z mineralno vodo ali penino.

 

Vabljeni na Playačinke in belo vročo čokolado z aronijo v Playo v BTCju.