Butični izdelki potrebujejo srčne ljudi

Mi nismo iskali izdelka, ki bi ga lahko prodajali, temveč so izdelki našli nas. Tadeja in Aleksander, zakonca Marinković, ki sta dolgo živela med Ljubljano in Beogradom, sta med svojim spoznavanjem ljudi naletela na ogromno visoko kakovostnih izdelkov. Prvi med njimi so bili Aa aronija izdelki. Tadeja, ki se je spopadala s slabokrvnostjo in težavami s ščitnico, se je odločila, da matični sok aronije preizkusi in vidi, če se ji bo zdravstveno stanje izboljšalo. Ko se je po nekaj mesecih izkazalo, da je njena krvna slika popolnoma drugačna, sta vedela, da imata pred seboj visoko kakovosten izdelek brez primere.

A v Srbiji so lahko še tako dobri izdelki - nič ne pomaga, če ne pridejo do pravih ljudi. Z odločitvijo, da bosta Aa aronijo uvozila v Slovenijo, se je zgodba butične blagovne znamke Sophily šele začela. Za ohranjanje butičnosti in visoke kakovosti, tako izdelkov kot celotne storitve, so potrebni srčni ljudje, ki razumejo, da je kakovost pomembnejša od količine. S svojimi visokimi vrednotami in spoštljivim odnosom do izdelkov sta Marinkovića v svojo ekipo pritegnila še Živo, specialistko za digitalni marketing, ki prisega na kakovostno delo in se v velikem loku izogiba izdelkom brez dodane vrednosti.

Spoznajte nas

Aleksander Marinković
Direktor

Aleksander, človek velikega imena in še večjega srca ni čisto običajen direktor. Je oseba, ki ima odlično intuicijo, sledi svoji viziji, zna deliti moč in je vedno pripravljen na sodelovanje in učenje. S svojim odprtim odnosom do poslovanja in nosom za prave ljudi, k svojim projektom vedno pritegne enako misleče sodelavce, s katerimi soustvarja blagovne znamke. Aleksander je odraščal v Beogradu, v času, ko se je v tem mestu lepo živelo, in je to veljalo za lepo, mondeno in perspektivno mesto. Profesionalno izjemno uspešen, je imel priložnost soustvarjati zgodbo v srednjih in velikih korporacijah na najvišjih vodstvenih pozicijah ter kot svetovalec in povezovalec. Ob prihodu v Slovenijo je kot solastnik podjetja začel ustvarjati novo uspešno zgodbo, s katero povezuje čudovite ljudi in z njimi deli svoje bogate izkušnje.

Tri misli, ki so Aleksandru najbolj pri srcu:

#1 Če na vsak dan gledate enako, vas lahko to zaslepi. Vsak dan je drugačen, vsak dan prinese nek nov čudež. Potrebno je samo, da ste pozorni na čudeže.

#2 Ko ljubimo, se trudimo biti boljši, kot smo bili pred tem. Ko se mi trudimo biti boljši, tudi svet okrog nas postane boljši.

#3 Skrivnost življenja je, da padeš sedemkrat in se pobereš osemkrat.

Tadeja Marinković
Trženje in stiki z javnostmi

Tadeja ima za seboj pestre izkušnje iz hotelirstva. Njen radovedni duh jo je vodil od šolanja v Avstriji, življenja v Londonu, dela v Beogradu, pa nazaj v ljubo rodno Slovenijo. Čeprav je velik del svoje poklicne poti izkušnje nabirala v korporacijah, pa je vedno cenila pristne človeške stike, iskrenost in visoke poslovne moralne vrednote. Tadeja je pogumna ženska, prava bojevnica, ki z vsem bitjem stoji za tem, v kar verjame. Želja po delu z naravnimi, zdravimi, okolju prijaznimi in človeku koristnimi izdelki jo je odpeljala iz korporativnega sveta in pripeljala v družinsko podjetništvo. Je iskalka lepega in večna zagovornica kakovostnega. Pri blagovni znamki Sophily skrbi za trženje in se vedno nasmejana pojavi na sestankih in komunicira z javnostjo.

Tri naključna dejstva o Tadeji:

#1 Če bi lahko živela v katerem drugem obdobij, bi to bilo samo kakšno desetletje ali dve prej, ko življenje še ni bilo tako zelo »prehitro«, ljudje in planet na katerem živimo pa še niso bili tako zelo nasičeni z »nesnago«.

#2 Redko kateri film se jo je tako dotaknil, kot Captian Fantastic, na nočni omarici pa ne manjkajo knjige Paula Choelha.

#3 Nikakor ne mara rdeče pese, ki jo je leta in leta »morala« piti in je bila pri odkritju Aa aronije še toliko bolj navdušena nad pozitivnim učinkom na njeno telo in okusom, ki ji prija.

Živa Kovačević
Digitalni marketing

Živa, mlada ženska polna ognja, raziskuje življenje z vseh zornih kotov. Ker si v času, ko naj bi si izbirala poklic, ni znala odgovoriti na vprašanje, kaj naj počne do konca življenja (oh, kako strašno vprašanje!), se je odločila, da bo raje iskala, dokler ne najde tistega, kar ji bo na kožo pisano. Tako jo je pred nekaj leti življene pripeljajo v svet digitalnega marketinga in vsega, kar paše zraven - storytelling, copywriting, branding. Besede, ki v slovenski slovnici še ne poznajo pravih prevodov so postale del njenega vsakdana in poslovni izzivi so se vrstili eden za drugim. Vedno je iskala zgolj projekte, ki so koristili tudi strankam, ne zgolj naročnikom. Ljudje z enakimi vrednotami in željami se prepoznajo že od daleč, in tako se je pridružila ekipi Sophily, kjer skrbi za celoten nastop na spletu.

Tri naključna dejstva o Živi:

#1 Trenutno obsedena s potovanji - kratki odklopi namreč poskrbijo za nov val ustvarjalnosti

#2 Je pravi knjižni molj, ki vedno raje poseže po knjigi kot seriji

#3 Ko pride do hrane je hujša od najbolj izbirčne "Izbirčne Metke"

Naše vrednote, misija in zaobljube

  • Ponujamo zgolj izdelke najvišje kakovosti. Vsak izdelek, ki bo dodan v spletno trgovino Sophily bo testiran po istih strogih pravilih in merilih - če ne predstavlja enega najboljših izdelkov v svoji kategoriji; če ni koristen človekovemu zdravju; in če njegovi izdelovalci nimajo visokih standardov - potem takega izdelka v spletni trgovini Sophily ne bo.
  • Butičnost je naša vrednota. Zgolj ta namreč ohranja možnost popolnoma poštene trgovine - od pridelovalca pa do kupca; obenem pa zagotavlja zares kakovostne izdelke.
  • Naši izdelki na svoji poti ne srečajo nobene korporacije in je tudi v prihodnje ne bodo.
  • Vse količine naših izdelkov so precej omejene, saj so vezane na pridelovalce, ti pa na zmožnosti svoje zemlje. Tudi pridelovlci so namreč zavezani svojemu pridelki in v končne izdelke ne mešajo pridelkov drugih pridelovalcev.
  • Trgu in ljudem želimo ponuditi izdelke, ki jim dejansko koristijo - kar vedno preizkusimo najprej na sebi.

Hvala, ker ste del naše zgodbe.

ekipa Sophily